دریافت کارت شناسایی معتبر در اوهایو
برای پرواز یا ورود به یک ساختمان فدرال به «کارت شناسایی واقعی» نیاز دارید. یاد بگیرید که چگونه در اوهایو کارت شناسایی واقعی بگیرید.
این مقاله همچنین تغییر نام، ازدواجهای عرفی و سایر موقعیتهایی را که میتوانند دریافت کارت شناسایی واقعی را دشوارتر کنند، پوشش میدهد.
یک کارت شناسایی واقعی شبیه گواهینامه رانندگی استاندارد یا کارت شناسایی ایالتی است، اما در گوشه بالا سمت راست آن یک ستاره وجود دارد. به آن کارت منطبق با قوانین فدرال نیز گفته میشود.
چطور میتونم کد ملی واقعی بگیرم؟
برای دریافت کارت شناسایی واقعی برای اولین بار، به مدارک بیشتری نسبت به حالت معمول برای اثبات هویت خود نیاز خواهید داشت.
- مدارک خود را جمع آوری کنید. شما به مدارکی نیاز دارید که نام، تاریخ تولد، حضور قانونی در ایالات متحده، شماره تأمین اجتماعی، آدرس و مدرک تغییر نام (در صورت تغییر نام) شما را اثبات کند. لیست مدارک قابل قبول از اداره وسایل نقلیه موتوری اوهایو را بررسی کنید تا دریابید که از کدام مدارک میتوانید برای اثبات هر مورد استفاده کنید.
- فهرست BMV را بررسی کنید. از چک لیست تعاملی BMV برای بررسی کافی بودن مدارک خود استفاده کنید. برخی از مدارک میتوانند برای اثبات بیش از یک مورد استفاده شوند. به عنوان مثال، گذرنامه معتبر آمریکایی میتواند نام، تاریخ تولد و حضور قانونی شما را اثبات کند.
- به یک آژانس ثبت احوال معاون مراجعه کنید. مدارک خود را به آژانس صدور مجوز ثبت احوال معاون BMV ببرید. برای اولین درخواست کارت شناسایی واقعی باید شخصاً مراجعه کنید. میتوانید از سرویس آنلاین «در صف نوبت گرفتن» BMV برای رزرو نوبت خود استفاده کنید.
- مدارک خود را ارائه دهید. وقتی نوبت شما رسید، یک نماینده مدارک شما را بررسی میکند. اگر شرایط لازم را داشته باشید، مدارک موقت دریافت خواهید کرد که میتوانید تا زمان رسیدن کارت شناسایی واقعی خود از طریق پست از آنها استفاده کنید. اگر مدارک شما شرایط لازم را نداشته باشد، یک نماینده به شما اطلاع خواهد داد. ممکن است لازم باشد قبل از تلاش مجدد برای دریافت کارت شناسایی واقعی، آنجا را ترک کنید و مراحل بیشتری را طی کنید.
- منتظر بمانید تا کارت شناسایی واقعی شما از طریق پست برسد. کارت شناسایی واقعی جدید خود را از طریق پست دریافت خواهید کرد. این کارت در یک پاکت سفید ساده قرار دارد. ظرف چند هفته به دستتان خواهد رسید. اگر ظرف 28 روز به دستتان نرسید، با BMV تماس بگیرید.
اگر همه مدارک لازم برای دریافت کارت شناسایی واقعی را ندارید، همچنان میتوانید گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی استاندارد دریافت کنید. فقط برای پرواز یا ورود به ساختمانهای فدرال، مانند پایگاه نظامی یا اداره تأمین اجتماعی، تأیید نشده است.
برای کارت شناسایی واقعی چه مدارکی لازم است؟
مدارکی که برای دریافت کارت شناسایی واقعی نیاز دارید، به وضعیت شما و مدارکی که دارید بستگی دارد.
شما باید موارد زیر را ثابت کنید:
- نام کامل قانونی
- تاریخ تولد
- وضعیت قانونی/شهروندی
- شماره تأمین اجتماعی
- آدرس اوهایو
برخی از اسناد میتوانند چندین عنصر را همزمان اثبات کنند. برای مثال، گذرنامه معتبر آمریکایی میتواند نام، تاریخ تولد و وضعیت قانونی شما را نشان دهد.
- استفاده از گذرنامه یا گواهی تولد رایج است. گذرنامه شما باید معتبر باشد. گواهی تولد شما باید یک کپی تأیید شده باشد. اگر در ایالات متحده متولد نشدهاید و گذرنامه معتبر آمریکایی ندارید، ممکن است به گواهی تابعیت، کارت اقامت دائم ("گرین کارت") یا مدرک دیگری از دولت فدرال ایالات متحده نیاز داشته باشید.
- دو مدرک برای آدرس خود بیاورید. برای اثبات آدرس خود در اوهایو حداقل به دو مدرک مختلف نیاز دارید. گزینههای مختلفی برای اثبات آدرس شما وجود دارد، مانند قبوض آب و برق، صورتحساب کارت اعتباری یا فیش حقوقی ۱۲ ماه گذشته.
- اگر نام شما تغییر کرده باشد، ممکن است به مدارک بیشتری نیاز داشته باشید. اگر نام شما تغییر کرده است و گذرنامه معتبر آمریکایی که نام قانونی فعلی شما را نشان دهد، ندارید، ممکن است برای اثبات هویت خود به مدارک بیشتری نیاز داشته باشید .
برای اطلاع از گزینهها ، لیست مدارک قابل قبول BMV را بررسی کنید.
آیا میتوانم از کپی شناسنامهام برای دریافت کارت شناسایی معتبر استفاده کنم؟
باید یک کپی برابر اصل از شناسنامهتان باشد. نمیتواند فتوکپی باشد.
یک کپی گواهیشده از شناسنامه شما یک سند رسمی است که از طرف اداره بهداشت ارائه میشود.
برای استفاده از گواهی تولد خود برای دریافت شناسه واقعی:
- از یک کپی تایید شده از گواهی تولد اوهایو استفاده کنید. اگر در اوهایو متولد شدهاید، میتوانید یک کپی تایید شده از گواهی تولد خود را از وزارت بهداشت اوهایو یا یک اداره بهداشت محلی درخواست کنید. برای دریافت کپی تایید شده باید هزینهای بپردازید. هزینه معمول حدود ۲۵ دلار است.
- از یک کپی تایید شده از ایالت دیگری در آمریکا استفاده کنید. اگر در ایالت دیگری متولد شدهاید و گواهی تولد خود را ندارید، ممکن است بتوانید یک کپی تایید شده از اداره بهداشت شهرستان یا ایالت محل تولد خود دریافت کنید. روند و الزامات دریافت گواهی تولد شما در هر ایالت متفاوت است. برخی از شرکتهای شخص ثالث ممکن است به شما کمک کنند تا با پرداخت هزینه، یک کپی از گواهی تولد خود را دریافت کنید.
- گواهیهای تولد قدیمی پورتوریکویی پذیرفته نمیشوند. اگر گواهی تولد پورتوریکویی دارید که قبل از ۱ جولای ۲۰۱۰ صادر شده است، نمیتوانید از آن به عنوان مدرک قابل قبول برای دریافت کارت شناسایی واقعی خود استفاده کنید. ممکن است لازم باشد گواهی تولد جدیدی دریافت کنید. مستقیماً به وزارت بهداشت پورتوریکوی خود مراجعه کنید. یا از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنید که گواهی تولد را برای شما دریافت میکند. هزینه آنها را بپردازید.
اگر گذرنامه معتبر آمریکایی دارید، ممکن است به گواهی تولد خود نیازی نداشته باشید، زیرا میتوانید از گذرنامه برای اثبات نام، تاریخ تولد و وضعیت قانونی خود استفاده کنید.
آیا میتوانم از گذرنامه منقضی شده استفاده کنم؟
گذرنامه شما باید معتبر باشد تا بتوانید از آن به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت شناسایی واقعی استفاده کنید. اگر گذرنامه شما منقضی شده است، ممکن است بتوانید:
- از یک سند دیگر استفاده کنید. اگر در اوهایو یا ایالت دیگری از ایالات متحده متولد شدهاید، میتوانید از یک کپی گواهیشده از شناسنامه خود استفاده کنید. اگر نام شما تغییر کرده است، مدارکی را که تغییر نام را نشان میدهد، مانند کپی گواهیشده از سند ازدواج یا حکم طلاق خود، نیز همراه داشته باشید.
- گذرنامه خود را تمدید کنید. اگر گذرنامه شما کمتر از ۵ سال پیش منقضی شده و هنوز آن را دارید، ممکن است بتوانید آن را به صورت آنلاین تمدید کنید . تاریخ صدور و انقضای گذرنامه خود را بررسی کنید.
اگر نمیتوانید گذرنامه خود را به صورت آنلاین تمدید کنید، میتوانید آن را از طریق پست یا حضوری در یک آژانس گذرنامه تمدید کنید.
نحوه رسیدگی به مشکلات رایج در دریافت کارت شناسایی واقعی
گاهی اوقات برای دریافت کارت شناسایی واقعی باید اقدامات بیشتری انجام دهید، به خصوص اگر نام شما تغییر کرده باشد یا مدرکی را که نیاز دارید، گم کرده باشید.
یاد بگیرید چگونه با مسائل و سوالات رایج در مورد دریافت کارت شناسایی واقعی در اوهایو برخورد کنید.
اگر کارت تامین اجتماعیام را گم کنم چه میشود؟
کارت تأمین اجتماعی میتواند شماره تأمین اجتماعی شما را اثبات کند. اگر کارت تأمین اجتماعی خود را ندارید، ممکن است چند گزینه داشته باشید:
- اگر در سیستم BMV هستید، فرم BMV را تکمیل کنید. اگر قبلاً شماره تأمین اجتماعی خود را با BMV ثبت کردهاید، میتوانید فرم ۵۷۴۵ BMV را برای تأیید شماره تأمین اجتماعی خود تکمیل کنید. به عنوان مثال، گواهینامه رانندگی معتبر اوهایو دارید.
- از یک سند دیگر استفاده کنید. میتوانید از فرم W-2، فرم 1099 یا فیش حقوقی فعلی خود استفاده کنید، البته اگر شماره کامل تأمین اجتماعی شما روی آن چاپ شده باشد. این فیش میتواند مربوط به امسال یا سال مالی قبل باشد.
- برای تعویض کارت تأمین اجتماعی خود اقدام کنید. اگر نام شما تغییر نکرده است، میتوانید به صورت آنلاین درخواست دهید. درباره تعویض کارت تأمین اجتماعی و دریافت سوابق حیاتی خود بیشتر بدانید.
اگر اسمم عوض شده باشد چه؟
اگر نام قانونی فعلی شما با نام تولدتان متفاوت است، ممکن است برای دریافت کارت شناسایی واقعی به مدارک اضافی نیاز داشته باشید.
- ارتباط خود را نشان دهید تا ثابت شود که شما هستید. مدارکی را جمعآوری کنید که نشان دهد نام شما در طول زمان چگونه تغییر کرده است. این میتواند گواهی ازدواج یا حکم دادگاه برای تغییر نام شما باشد. ارتباط بین نام تولد و نام فعلی خود را اثبات کنید تا نشان دهید که شما همان شخص هستید.
- هر تغییر نام را مستند کنید. اگر چندین بار نام خود را تغییر دادهاید، ممکن است برای هر تغییر به یک سند نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، اگر چندین بار ازدواج کردهاید، ممکن است برای هر ازدواج یا طلاق به سند متفاوتی نیاز داشته باشید.
مدارکی که میتوانند به شما در اثبات تغییر نام کمک کنند عبارتند از:
- گواهی ازدواج. شما میتوانید یک کپی گواهیشده از گواهی ازدواج خود را از دادگاه امور ارث در شهرستانی که در آن ازدواج کردهاید درخواست کنید. ممکن است لازم باشد هزینه کمی بپردازید. گواهی ازدواج ممکن است خلاصه گواهی ازدواج یا سابقه ازدواج نامیده شود.
- حکم طلاق. اگر طلاق گرفتهاید، میتوانید یک نسخه گواهیشده از حکم طلاق خود را از دادگاه روابط خانوادگی که طلاق شما در آن قطعی شده است، دریافت کنید. ممکن است لازم باشد هزینه کمی بپردازید.
- حکم انحلال. اگر حکم انحلال دریافت کردهاید، میتوانید یک نسخه تأیید شده از حکم انحلال خود را از دادگاه روابط خانوادگی که انحلال شما در آن نهایی شده است، دریافت کنید. ممکن است لازم باشد هزینه کمی بپردازید.
- حکم دادگاه برای تغییر نام شما. اگر برای تغییر قانونی نام خود به دادگاه مراجعه کردهاید و دادگاه درخواست شما را پذیرفته است، حکم دادگاه برای تغییر نام شما وجود دارد. میتوانید یک نسخه گواهیشده از حکم تغییر نام را از دادگاه رسیدگی به امور ارث که حکم را صادر کرده است، دریافت کنید. ممکن است لازم باشد هزینه کمی بپردازید.
اگر نیاز دارید که نام خود را به صورت قانونی تغییر دهید، فرمهای تغییر نام خود در اوهایو را تکمیل کنید.
اگر شهروند ایالات متحده نیستید، مثلاً مقیم دائم قانونی (دارنده گرین کارت) و نامتان تغییر کرده است، قبل از اینکه بتوانید برای کارت شناسایی واقعی خود تأیید شوید، باید نام خود را از طریق خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) تغییر دهید.
اگر ازدواج عرفی داشته باشم چه؟
قبل از اکتبر ۱۹۹۱، زوجها در اوهایو میتوانستند ازدواج عرفی داشته باشند، به این معنی که آنها حتی بدون مجوز ازدواج یا مراسم ازدواج، متاهل محسوب میشدند.
برخی از افراد در این ازدواجها شروع به استفاده از نام خانوادگی شریک زندگی خود کردهاند و آن نام ممکن است روی کارت تأمین اجتماعی یا گواهینامه رانندگی غیرواقعی آنها ظاهر شود. این مدارک ممکن است با شناسنامه یا گذرنامه آنها که اکنون برای نشان دادن وضعیت قانونی خود به آنها نیاز دارند، مطابقت نداشته باشد.
اگر هیچ مدرک رسمی ندارید که نشان دهد نام شما چگونه تغییر کرده است، در اینجا چند گزینه وجود دارد:
- همین حالا ازدواج کنید. اگر هنوز با شریک زندگی خود هستید، میتوانید مجوز ازدواج بگیرید و ازدواج کنید. میتوانید نام شریک زندگی خود را به عنوان بخشی از این فرآیند انتخاب کنید.
- درخواست تغییر نام. اگر از شریک زندگی خود جدا شدهاید یا شریک زندگیتان فوت کرده است، میتوانید درخواست تغییر نام دهید. فرمهای مربوط به درخواست تغییر نام را تکمیل کنید. در درخواست خود، توضیح دهید که چرا باید به طور قانونی نام خود را تغییر دهید. تمام نامهای قبلی خود را نیز ذکر کنید.
اگر نام من در یک سند اشتباه نوشته شده باشد، چه میشود؟
جدا از تغییر نام، اگر نام شما در یک یا چند مورد از مدارکتان اشتباه نوشته شده یا با آن مغایرت دارد، میتوانید درخواست «دستور انطباق نام» بدهید.
- تطابق نام میتواند به اصلاح خطاها کمک کند. برای مثال، نام شما در شناسنامه یا سند ازدواجتان اشتباه وارد شده است و میخواهید این اشتباه را اصلاح کنید تا تمام مدارک رسمی شما با آن مطابقت داشته باشند.
- تغییر نام متفاوت است. اگر نیاز به تغییر نام یا نام خانوادگی خود دارید، به تغییر نام نیاز دارید، نه تطبیق نام.
شما فقط میتوانید از انطباق نام برای اصلاح غلط املایی یا سایر ناهماهنگیها استفاده کنید.
شما باید شرایط لازم برای دریافت سفارش انطباق نام را داشته باشید:
- حداقل ۶۰ روز در شهرستان محل درخواست اقامت داشته باشید. شما باید حداقل ۶۰ روز در شهرستانی که در آن درخواست میدهید، زندگی کرده باشید. ممکن است شهرستان شما زمان بیشتری را لازم بداند.
- اجتناب نکردن از طلبکاران. شما نمیتوانید برای اجتناب از طلبکاران یا سایر تعهدات، درخواست انطباق نام تجاری بدهید.
- در حال حاضر در وضعیت ورشکستگی نیستید. اگر در حال حاضر در حال ورشکستگی هستید، نمیتوانید دستور تطبیق نام را دریافت کنید. قبل از درخواست تطبیق نام، باید صبر کنید تا مراحل ورشکستگی کامل شود.
برای درخواست سفارش انطباق نام، این مراحل را دنبال کنید:
- فرمها را تهیه کنید. دادگاه امور حسبی شهرستان شما ممکن است فرمهای خاص خود را برای تطبیق نام داشته باشد. معمولاً برای تأیید درخواست خود باید درخواستی برای تطبیق نام قانونی خود و یک بیانیه سوگندنامه به نام سوگندنامه ارائه دهید.
- مدارک خود را جمع آوری کنید. شما به یک کپی از شناسنامه، مدرکی که نام قانونی صحیح شما را نشان دهد و یک کپی از هر مدرکی که خطایی که میخواهید اصلاح کنید در آن وجود دارد، نیاز خواهید داشت.
- فرمها را پر کنید. درخواست را تکمیل کنید. نام و آدرس فعلی خود را وارد کنید. خطایی را که میخواهید اصلاح کنید توضیح دهید. اگر در مورد روند کار سؤالی دارید، با دادگاه محلی انحصار وراثت خود تماس بگیرید. کارکنان دادگاه نمیتوانند به شما مشاوره حقوقی ارائه دهند، اما میتوانند رویههای کلی دادگاه را توضیح دهند.
- مدارک را محضری کنید. شما باید سوگندنامه را در حضور یک دفتردار اسناد رسمی امضا کنید. با جستجوی عبارت «دفتر اسناد رسمی نزدیک من» یک دفتردار اسناد رسمی پیدا کنید. تا زمانی که در حضور دفتردار اسناد رسمی نیستید، فرم را امضا نکنید. حداقل ۲ نسخه از مدارک تکمیل شده خود تهیه کنید.
- فرمهای خود را ثبت کنید و هزینه را پرداخت کنید. فرمهای خود را به دفتردار دادگاههای مربوط به دادگاه انحصار وراثت تحویل دهید. هنگام ثبت، هزینه ثبت وجود خواهد داشت. هر دادگاه هزینههای خاص خود را تعیین میکند. هزینههای معمول حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار است. اگر نمیتوانید هزینه را بپردازید، میتوانید فرمی به نام اظهارنامه فقر (Poverty Affidavit) را اضافه کنید. این فرم از شما میخواهد که بدون پرداخت اولیه، بتوانید پرونده را ثبت کنید. شما همچنان ممکن است مسئول پرداخت هزینه در پایان پرونده باشید.
دادگاه درخواست شما را بررسی خواهد کرد. ممکن است دستور بررسی سوءپیشینه یا جلسه رسیدگی بدهد، اما ممکن است نیازی به این کار نباشد. حتماً از دستورالعملهای دادگاه پیروی کنید.
اگر قاضی حکم انطباق نام شما را صادر کند:
- یک نسخه کپی تایید شده از حکم دادگاه دریافت کنید. شما باید یک نسخه کپی تایید شده از حکم دادگاه را از طریق پست دریافت کنید. همچنین میتوانید از منشی دادگاه درخواست یک نسخه کپی تایید شده کنید. در صورت نیاز به اصلاح چندین سند، ممکن است به چندین نسخه کپی تایید شده نیاز داشته باشید.
- اشتباهات را اصلاح کنید. مسئولیت اصلاح نام شما بر عهده شماست. با هر سازمانی که نام نادرست شما را دارد تماس بگیرید. ممکن است لازم باشد فرمهایی را پر کنید و یک نسخه تأیید شده از حکم دادگاه را برای هر سازمان ارسال کنید.
به یاد داشته باشید، شما فقط میتوانید از دستور انطباق نام برای اصلاح یک اشتباه استفاده کنید، نه برای تغییر نام خود.
اگر من مقیم موقت آمریکا باشم چه؟
اگر شما مقیم موقت هستید، به این معنی است که در ایالات متحده زندگی میکنید اما مقیم دائم یا شهروند ایالات متحده نیستید. شما گرین کارت ندارید.
به عنوان مقیم موقت، برای دریافت کارت شناسایی واقعی خود:
- وضعیت مهاجرتی شما باید تأیید شود. وضعیت شما باید توسط سیستم فدرال SAVE تأیید شود. معاون ثبت، اطلاعات شما را به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) دولت فدرال ارسال خواهد کرد.
- شما ممکن است بتوانید از گذرنامه خود به همراه ویزا و فرم I-94 به علاوه مدارک اضافی استفاده کنید. ترکیبی رایج از مدارک شامل گذرنامه خارجی به همراه ویزا و فرم I-94 یا سند مجوز اشتغال (EAD)، سند USCIS، سندی با شماره تأمین اجتماعی و 2 سند که آدرس شما را نشان میدهد، در صورتی که سند USCIS شما آدرس شما را نداشته باشد، میشود.
- همراه داشتن مدارک USCIS میتواند مفید باشد. هنگام درخواست برای کارت شناسایی واقعی، ارائه مدارکی که از USCIS دریافت کردهاید میتواند مفید باشد. به عنوان مثال، اگر درخواست خود را در USCIS تکمیل کردهاید و نامه تأیید درخواست (فرم ۷۹۷) را دریافت کردهاید، میتوانید آن را همراه خود بیاورید.
اگر USCIS وضعیت قانونی شما را تأیید نکند، گواهینامه یا کارت شناسایی شما صادر نمیشود. شما یک نامه رد درخواست با اطلاعات بیشتر از طریق پست دریافت خواهید کرد.
اگر مدارک تابعیت خود را گم کنم چه میشود؟
اگر شهروند ایالات متحده شدهاید اما مدارک تابعیت خود را ندارید، ممکن است لازم باشد اقدامات بیشتری برای تأیید هویت خود انجام دهید.
- برای جایگزینی درخواست دهید. فرم درخواست N-565 برای جایگزینی سند تابعیت/شهروندی را تکمیل کنید. دستورالعملهای درخواست را با دقت بررسی و دنبال کنید.
- هزینه را پرداخت کنید. برای درخواست مدارک جایگزین، باید هزینهای بپردازید. اگر از طریق پست اقدام کنید، هزینه ثبت کاغذی ۵۵۵ دلار است. اگر به صورت آنلاین اقدام کنید، هزینه از اکتبر ۲۰۲۵، ۵۰۵ دلار است.
- به هر قرار ملاقات لازم بروید. ممکن است لازم باشد برای انگشت نگاری و تأیید هویت خود به قرار ملاقات بروید. به دنبال اطلاعیه قرار ملاقات از USCIS باشید.
اگر فرم I-797 نوع پرونده N-565 را از USCIS دریافت کنید، ممکن است بتوانید از آن به عنوان یکی از مدارک خود برای دریافت شناسه واقعی خود استفاده کنید.
ممکن است لازم باشد چند ماه صبر کنید تا خودتان مدارک تابعیت جایگزین خود را دریافت کنید.
اگر من یک راننده جدید در اوهایو باشم چه؟
اگر راننده جدیدی در اوهایو هستید و گواهینامه رانندگی Real ID میخواهید، باید الزامات اوهایو برای رانندگان جدید را تکمیل کنید.
اگر زیر ۲۱ سال سن دارید یا اقامت موقت در ایالات متحده دارید، شرایط اضافی دیگری نیز دارید:
- آموزش کامل رانندگی. گذراندن یک دوره آموزشی مورد تایید اوهایو. این دوره شامل ۲۴ ساعت آموزش در کلاس درس و ۸ ساعت رانندگی است.
- ۵۰ ساعت تمرین رانندگی تحت نظارت را تکمیل کنید. شما به زمان رانندگی با یک بزرگسال که گواهینامه رانندگی اوهایو دارد، نیاز خواهید داشت.
- در آزمون رانندگی قبول شوید. در آزمون کتبی و آزمون جاده قبول شوید. میتوانید آزمون رانندگی خود را بصورت آنلاین برنامهریزی کنید.
اگر گواهینامه رانندگی منقضی نشده (بدون تعلیق) از ایالت دیگری در آمریکا دارید، لازم نیست آموزش رانندگی را تکمیل کنید.
اگر فقط برای پرواز یا ورود به ساختمانهای فدرال به کارت شناسایی واقعی نیاز دارید، میتوانید به جای گواهینامه رانندگی با کارت شناسایی واقعی، درخواست کارت شناسایی واقعی بدهید.
چطور میتوانم کمک بیشتری دریافت کنم؟
معاونان ثبت، پیمانکاران مستقلی هستند که آژانسهای صدور مجوز BMV را اداره میکنند. آنها دستورالعملهای مربوط به صدور مجوز و کارت شناسایی را دنبال میکنند.
اگر پس از صحبت با معاون ثبت احوال سوالی داشتید یا به اطلاعات بیشتری در مورد گواهینامه رانندگی و کارت شناسایی در اوهایو نیاز داشتید، میتوانید به صورت آنلاین یا با شماره (844) 644-6268 ((844) OHIOBMV) با BMV تماس بگیرید .